10 gyors tipp fogyókúrához lustáknak: ezekkel tuti eredményeket érhetsz majd el

 

Abban mindannyian megegyezhetünk, hogy karcsúnak és fittnek lenni jó. De sokak számára kész tortúra követni a diétákat, a tanulás, munka és az otthoni feladatok mellett pedig még gondolni sincs erő a rendszeres edzésre. A következő tippek abban segítenek, hogy diéta, mozgás és különösebb erőfeszítés nélkül le tudd adni a felesleges kilókat.

1. Ne felejts el inni

Tudjuk, hogy a víz az életet jelenti, és biztosan te is iszod. De az valószínűleg ritkán jut eszedbe, hogy az anyagcserédnek mekkora segítséget jelenthet a megfelelő folyadékbevitel. A legjobb, ha fél órával étkezés előtt megiszol 1-2 pohár vizet. Így az anyagcseréd lendületet kap, a gyomrod részben megtelik, vagyis kevesebbet fogsz tudni enni. Ezzel a módszerrel csökkentheted az édességek utáni sóvárgást is.

 

2.
Figyelj az ételedre

Legyen az étkezés egyfajta szertartás! Hidd el, nem fogja sok idődet elvenni, ha így állsz hozzá ezentúl! Ülj le az asztalhoz, ne siess, ne rágódj a problémáidon, ne nézz tévét, és ne is telefonálj! Csak te vagy és az étel! Figyelj arra, hogyan eszel és mit eszel. Jobban fogod érezni az ételek ízét, és kevesebb is elég lesz belőlük. Egyél olyan lassan, amennyire csak tudsz.

3. Használj kisebb tányért és evőpálcikát

Hogy ne kelljen az adagok miatt aggódnod, egyszerűen szedd az ételt kisebb méretű tányérba!

Ha evőpálcikát használsz villa helyett, csak lassabban fogsz tudni enni, így hamarabb jóllakottnak érzed majd magad. Ha az evőpálcikát nem tudod használni, végy egy kiskanalat, és egyél a kevésbé domináns kezeddel!

4. Aludj többet

Nem vicc, a fogyáshoz valóban tökéletes módszer az alvás. A fogyókúrád részeként most végre igazi érved lehet arra, hogy miért maradsz tovább az ágyban. Amikor alszol, legalább biztosan nem eszel. Ezenkívül egy pihentető alvás nagyon jót tesz az anyagcserének és a hormonháztartásnak, így fittebb leszel. Nem lehet azt mondani, hogy nem csinálsz semmit, hiszen alvás közben a tested 50-100 kalóriát éget el óránként.

5. Aludj hűvös szobában

Vedd lejjebb a fűtést vagy nyisd ki az ablakot! Kutatások szerint, ha 19 fokban alszol, könnyebben elégeted a kalóriákat, mert a tested ilyenkor több zsírt éget, hogy fenntartsa az állandó testhőmérsékletet.

6. Használj természetes zsírégetőket

Nem kell feltétlenül minden ételről lemondanod, amit korábban rendszeresen ettél. Csak tedd változatosabbá az étrendedet lazaccal, tojással, diófélékkel, erős paprikával, zöld teával. Ezek természetes módon fokozzák az anyagcserét, és segítenek a testnek a hatékonyabb zsírégetésben. A citrom és a borsmenta illatával pedig csökkentheted az étvágyadat, ezekről se feledkezz meg!

7. Felejtsd el a tilalmakat

Ha szeretnél enni egy csokit vagy sütit, tedd azt! De a szokásos mennyiségnél kevesebbet egyél belőlük, és időzítsd a nassolást reggelre. Így a testednek napközben lesz elég ideje a kalóriaégetésre. A szigorú szabályok nem jók fogyókúrázás közben, mivel folyton stresszes vagy tőlük, amitől szervezetedben csak megnő a nem kívánatos hormonok szintje. Nem beszélve arról, hogy örökösen hibáztatni fogod magad, ha megszeged őket. Hidd el, a tudomány a te oldaladon áll!

8. Moss fogat

Tudjuk, hogy naponta legalább kétszer csinálod, de fogyókúra közben még jobb, ha minden étkezés után fogat mosol. Ezzel megakadályozhatod, hogy újból egyél valamit, egyrészt, mert a fogkrém egy sajátos ízt ad a szádnak, ami után az ételek nem olyan finomak, másrészt, mert ha már egyszer fogat mostál, nem fogod a tiszta fogaidat újra bepiszkolni az étellel.

9. Nevess

Egy tanulmány szerint, amikor nevetünk, testünk energiafogyasztása 20%-kal megemelkedik. Ráadásul nevetés közben még a hasizmok is dolgoznak. Melyik a kedvenc vicces sorozatod? Kapcsold be és indulhat a fogyás!

10. Használj meleg borogatást

Ezzel a módszerrel akár tévénézés vagy olvasás közben is fogyhatsz. A hő hatására izzadni kezdesz, ezáltal a tested megszabadul a felesleges folyadéktól. Használj meleg pakolást, ha egyes testrészeid méretét csökkenteni szeretnéd! A legnépszerűbbek a gyömbéres és a sós meleg borogatások. Hogy tovább növeld a hatékonyságát, tartsd melegen hajszárítóval.


Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com