12 gyakorlat, amivel villámgyorsan feszes feneked és combod lesz

 

Ha feszes combokra és fenékre vágysz, az egyik legjobb gyakorlat számodra a guggolás. Ezt a gyakorlatot könnyen lehet más típusú gyakorlatokkal is kombinálni, és egyedül végezni otthon. Egyszerűek, nem kell edzőterembe sem járnod, és nem vesznek el 15 percnél többet az idődből.

1. Egyszerű guggolás

Kezd a jól ismert guggolással.

A lábfejed egyenesen maradjon a talajon.

 

2. Guggolás hátrarúgással

A hátrarúgás mozgásba hozzá a fenékizmokat is.

3. Szumó guggolás

Ez a gyakorlat erősíti a gerincet és a feneket is.

4. Szumó guggolás nyújtott karral

Ez némi kardiót is ad a guggoláshoz.

5. Ferde guggolás

A csípőd hálás lesz érte.

6. Guggolás ugrással

Ez a gyakorlat a karoknak is jót tesz.

7. Guggolás összezárt lábakkal

Bemelegítés a pisztoly guggoláshoz.

8. Pisztoly guggolás

Kemény gyakorlat, ami megdolgoztatja a térdeket is. Óvatosan végezd, ne guggolj le nagyon. Az elején lehet, hogy meg kell kapaszkodnod valamiben.

9. Pukedli guggolás

Ez a gyakorlat sok különböző izomcsoportot mozgásba hoz.

10. Osztott guggolás

Erősíti a vádlit, a csípőt és a feneket.

11. Izometrikus guggolás

A fenéken lévő zsírt a legintenzívebben égeti, mivel az izmok a lehető legfeszesebbek.

12. Guggolás felpattanva

A korábbi statikus testtartás után ez a gyakorlat ellazítja az izmokat, segíti a tejsav lebomlását, és egy kevés kardiót is ad a mozgáshoz.

Egy hetes edzésterv

1. nap

Két szett ezekből:

  • Egyszerű guggolás: 10-szer
  • Guggolás hátrarúgással: lábanként 5-ször

2. nap

Két szett ezekből:

  • Szumó guggolás: 10-szer
  • Szumó guggolás nyújtott karral: 10-szer

3. nap

Két szett ezekből:

  • Ferde guggolás: lábanként 5-ször
  • Guggolás felpattanva: 10-szer

4. nap

Két szett ezekből:

  • Guggolás összezárt lábakkal: 10-szer
  • Pisztoly guggolás: lábanként 5-ször

5. nap

Két szett ezekből:

  • Pukedli guggolás: lábanként 5-ször
  • Osztott guggolás: lábanként 5-ször

6. nap

Két szett ezekből:

  • Izometrikus guggolás: lábanként 5-ször
  • Guggolás felpattanva: 10-szer

7. nap

Két szett ezekből:

  • Szumó guggolás: 10-szer
  • Ferde guggolás: lábanként 5-ször

Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com