30 napos edzésterv a feneked átformálásához: világszerte terjed és hatékony

 

A fenék formálására alkalmas gyakorlatok közül elsőként valószínűleg a guggolás jut eszünkbe. De ha igazán látványosan szeretnéd átformálni a hátsódat, érdemes a következő edzéstervet kipróbálnod. Már 30 nap alatt fantasztikus eredményeket érhetsz el vele. Gondolj csak bele, csupán 1 hónapnyi kitartásra lesz szükséged, hogy olyan feneked legyen, amilyenről mindig is álmodtál.

Ez a 30 napos edzésterv különböző guggolásos gyakorlatokat tartalmaz, melyek olyan hatékonyak, hogy egy hónap múlva már meg is veheted életed legfeszesebb nadrágját, amiben a legjobban látszik majd a kemény munkád eredménye.

Egy hónap alatt nem csak a fenekedet, de a lábadat is erősíteni fogod ezekkel a gyakorlatokkal, így duplán megéri.

 

Mit kell tenned? 100 guggolást elvégezni naponta, teljesen mindegy, hogy melyik napszakban. Még jobb eredményeket tudsz elérni, ha a megszokott edzésedet toldod meg ezzel a gyakorlatsorral. Ne felejts el guggolni akkor sem, ha nagyon pörgős napod volt, vagy ha éppen aznap a felsőtested edzésére koncentrálsz.

Kövesd a szabályokat, és ne add fel!

Elsőre a napi 100 guggolás rettenetesnek tűnhet, de hidd el, hamar rutinná fog válni. Azt veszed észre, hogy már létezni sem tudsz a guggolások nélkül.

1. Közönséges guggolás

Állj egyenesen, lábaid a vállszélesnél valamivel nagyobb terpeszben legyenek. Guggolj minél mélyebbre, a térdeid ne csússzanak előbbre, mint a lábfejed. A testsúlyod a sarkaidra nehezedjen, a fenekedet feszítsd meg.

2. Guggolás hátrarúgással

Csinálj egy egyszerű guggolást, majd minden alkalommal mikor felállsz belőle, rúgj egyet hátrafelé. Váltogasd a lábaidat.

3. Szumó-guggolás és egy variációja

Állj egyenesen, lábaid a vállszélesnél kissé szélesebb terpeszben legyenek. Guggolj minél mélyebbre, a hátad legyen egyenes, a térdeid ne csússzanak a lábfejed elé.

Hogy variáld, mikor leguggolsz, tedd le a karjaidat a talajra, majd lassan emelkedj fel felemelt karokkal, miközben egy kört írsz le velük. Állj lábujjhegyre, és nyújtózkodj felfelé.

4. Guggolás térd-könyök érintéssel

Állj egyenesen, lábaid legyenek a vállszélesnél kissé szélesebb terpeszben. Kezeidet tedd a tarkódra. Csinálj egy közönséges guggolást. Mikor emelkedsz felfelé, emeld fel a jobb lábadat, közelítsd a jobb könyöködhöz, és érintsd össze őket. Ismételd a másik oldalon is.

5. Guggolás ugrással

Csinálj egy egyszerű guggolást, amiből felfelé ugorva állj fel.

6. Guggolás összezárt lábakkal

Állj egyenesen, lábaid összezárva. Guggolj a lehető legmélyebbre.

7. Guggolás hátul keresztezett kitöréssel

Állj egyenesen. A bal lábadat tedd a jobb mögé, és guggolj le. Majd a bal lábaddal lépj oldalra, a jobb lábadat tedd a bal mögé, és újra guggolj le.

8. Guggolás kitöréssel

Állj egyenesen. Tedd hátra a jobb lábadat, és guggolj le. Ismételd a másik oldalon is.

9. Guggolás oldalra lépéssel

Csinálj egy egyszerű guggolást. Mikor a fenekedet lejjebb engeded, a bal lábaddal lépj ki oldalra, a lábujjaddal érintsd meg a talajt. Ismételd a másik oldalon is.

10. Guggolás összezárt lábakkal, ugrással

Állj egyenesen, lábaid legyenek összezárva. Ugrás közben nyisd szét a lábaidat terpeszbe (vállszélesnél kissé szélesebbe), majd guggolásba érkezz vissza. Felfelé megint zárd össze a lábaidat.


Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com