6 hasizom gyakorlat, amitől leolvad az úszógumid

 

Az edzéssel nyár után sem érdemes felhagyni. A hasizom gyakorlatokkal elsősorban azt szeretnénk elérni, hogy centikben mérhetően karcsúbbak legyünk deréktájon, és a hasizmunk láthatóvá váljon. A hasizom gyakorlatoknak azonban más fontos szerepük is van, pl. ezek felelősek az ágyéki gerinc rugalmasságáért, és a légzést is elősegítik. A hasizom 4, 6, 8 vagy akár 10 kockában jelenhet meg.
A következő gyakorlatokkal a has különböző részeit erősítheted és formálhatod.

A legjobb eredmény érdekében az összes hasizmot edzeni kell.

Az egyszerű felüléseket ezért kombináld más gyakorlatokkal is.

 

Felső hasizom

 

Az egyik legjobb gyakorlat a felső hasizom formálására a sprinter felülés.

  • Feküdj a hátadra.
  • Erőteljes mozdulattal ülj fel, a jobb térdedet húzd a mellkasodhoz, a bal karodat pedig lendítsd úgy, mint futás közben.
  • Térj vissza a kezdő pozícióba.
  • Ismételd bal térddel és jobb karral is.

Alsó hasizom

 

Az ollózással edzheted az alsó hasizmokat.

  • Feküdj a hátadra, kezeidet tedd a csípőd alá, a fejedet emeld fel a talajról.
  • A bal lábadat emeld olyan magasra, amennyire csak tudod, a jobb lábadat pedig csak kicsit emeld fel a talajról.
  • Engedd le a bal lábadat, emeld magasba a jobbot. Többször ismételd.

Kockahas

 

A felgördülést sem hagyhatod ki a gyakorlatsorból.

  • Feküdj a hátadra, kezeidet tedd a csípőd alá.
  • Térdeidet hajlítsd be, és a fejed irányába emeld meg őket, majd a mozdulat végén kissé húzd felfelé.
  • Engedd le a lábfejeidet közvetlenül a talaj fölé.
  • Többször ismételd.

Ferde hasizom

 

A törzsfordítás fekve gyakran alkalmazott gyakorlat a ferde hasizom edzésére.

  • Behajlított térdekkel ülj a földre, lábfejeid kissé a talaj felett legyenek.
  • A hátad 45 fokos szöget zárjon be a talajjal.
  • A kezeidet kulcsold össze, karjaidat tartsd távolabb a testedtől. Súlyzót is használhatsz, hogy még hatékonyabb legyen a gyakorlat.
  • Fordítsd a karjaidat jobbra, majd balra törzsfordítással.
  • Többször ismételd.

Egyenes hasizom

A plank sok különböző izmot megmozgat.

  • Ereszkedj fekvőtámaszba, behajlított könyökkel.
  • Tartsd meg magad ebben a testhelyzetben minél tovább.

Haránt hasizom

 

Lábcsúsztatás:

  • Kezdd plankkal, de a karjaid legyenek egyenesek. Olyan helyen végezd a gyakorlatot, ahol a talaj sima. Csúszkaként használhatsz 2 papírtányért is.
  • Lassan emeld meg a csípődet, a lábfejedet pedig húzd a karjaid felé. A térdeidet ne hajlítsd be! Ha jól csinálod, egy fordított V-t kell formáznod.
  • Tartsd meg magad ebben a helyzetben, majd csúsztasd vissza a lábfejedet a kiinduló pozícióba.

Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com