6 hatékony zsírégető ital, amit mindenképp ki kell próbálnod

 

Szeretnénk segíteni abban, hogy elérd a kívánt súlycsökkenésedet, így megosztunk veled öt könnyű zsírégető italt, ami segít kiüríteni a méreganyagokat a szervezetedből, felgyorsítja az anyagcserédet és leégeti azokat a nem kívánt zsírokat. Az italok összetevőinek tisztító tulajdonságai vannak, s ha a helyes időpontokban iszod őket, még inkább fokozhatod a hatásukat.
Válaszd ki a kedvenc receptedet és hagyd, hogy a mindennapjaid részévé váljon. A megszokott foglalatosságaidhoz adj egy kis kardió edzést és soha nem tapasztalt, nagyszerű formába lendítheted magad, a legjobb pedig, hogy nem is gondolnád milyen gyorsan.

6. Zöld smoothie

Ez a recept tökéletes, ha reggeli előtt egy fél órával iszod meg.

Segít kitisztítani az emésztőrendszeredet, így a szervezeted folyamatosan emészt bármit, amit a nap során fogyasztasz, folyamatosan anélkül, hogy még több szénhidrát gyűlne fel benned.

 

Az ital elkészítéséhez csak keverd össze az alább látható összetevőket egy turmixgépben:

  • Egy fél szelet ananász.
  • Egy vastag szelet uborka.
  • Egy zellerszár (6 cm).
  • Egy közepes szelet padlizsán.
  • Egy közepes méretű retek.

5. Grapefruit és almaecet

Ezt az italt igazán egyszerű elkészíteni.

Szabályozza a vércukorszintet, kiüríti a méreganyagokat a szervezetedből, és elképesztő módon égeti a zsírt. Minden étkezés előtt igyál meg egy pohárral belőle a legjobb eredmény érdekében. Fontos, hogy jó minőségű almaecetet válassz.

Íme, a hozzávalók:

  • Egy csésze grapefruit lé.
  • Egy evőkanál almaecet.
  • Fél csésze menta tea.

4. Chia mag és citromos víz

A chia magnak kitűnő méregtelenítő és tisztító hatása van a testedre. Amellett, hogy remek természetes antioxidáns forrás, a chia mag a súlyfeleslegtől is segít megszabadulni. Kombináld citrommal és az ital nem csak a súlycsökkentésben nyújt majd segítséget, de még energikusabb is leszel tőle. A tökéletes reggeli elixírt fogyaszthatod melegen vagy akár hidegen is.

  • Keverj össze egy kanál chia magot egy fél citrom levével és egy pohár vízzel.
  • Pihentesd a keveréket 10 percig, mielőtt megiszod.

3. Gyömbér limonádé

A gyömbér egy olyan étel, ami erősíti az immunrendszeredet, valamint az anyagcserédet is felgyorsítja, így az emésztésed sokkal gyorsabb lesz a megszokottnál. Az olyan hozzávalók, mint a citrom, nagyban elősegíti a súlycsökkenést, főként, ha kardiós edzéseket is beiktatsz a mindennapjaidba. Ezt az isteni limonádét akkor iszod a nap folyamán, amikor csak akarod.

Íme, a hozzávalók:

  • Csavard ki három citrom levét.
  • Reszelj le egy kis gyömbért és öntsd bele a forró vízbe.
  • Amikor kihűlt a gyömbérteád, add hozzá a citromlevet.
  • A cukrot nem ajánljuk, de ha szeretnéd kicsit édesíteni az italodat, keverj bele mézet.

2. Zsírolvasztó ital

Elalvás előtt idd meg ezt az italt, ami úgy stimulálja a testedet és olyan mértékben égeti a zsírodat, mint korábban semmi. A hozzávalók tökéletes kombinációja felgyorsítja az anyagcserédet és segíti a méreganyagok kiürülését a szervezetedből, miközben te alszol.

Mindössze annyi a dolgod, hogy tedd a következő hozzávalókat egy turmixgépbe és idd meg a keveréket elalvás előtt:

  • Egy csokor petrezselyem.
  • Egy citrom.
  • Egy evőkanál almaecet.
  • Egy teáskanál méz vagy gyömbér.
  • Egy teáskanál fahéj.
  • Két csésze víz.

1. Szódabikarbóna és gyümölcsök

A szódabikarbónára gondolva a legtöbbünknek valószínűleg a sütik és a tészták elkészítése jut eszünkbe, pedig ez a készítmény elősegíti a súlycsökkenést, sőt az egészségünkre is igen jótékony hatással van.

Keverd össze a következő hozzávalókat, és fogyaszd az italt naponta kétszer. Adhatsz hozzá jeget is, ha egy igazán frissítő, hideg italt szeretnél.

  • Egy csésze eper.
  • Egy csokor friss mentalevél.
  • Egy teáskanál szódabikarbóna.
  • Két csésze víz.
  • Két citrom.

Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com