6 póz, ami segít pillanatok alatt elaludni

 

Kevesen vannak, akik lefekvés után egyből el is alszanak. Szerencsére léteznek olyan gyakorlatok, melyek megnyugtatják az idegrendszert, csökkentik a stresszt, és ellazítanak pillanatok alatt. A következő egyszerű jógapózoktól úgy fogsz aludni, mint egy bébi.

6.
Lábakat a falnak

Hogyan csináld:

 

Feküdj le szemben a fallal, a derekad alá tégy egy párnát. Emeld fel a lábaidat, hogy sarkaid és a térdeid egy vonalban legyenek. Karjaid a tested mellett, tenyereid nézzenek felfelé. Tartsd meg ezt a testhelyzetet 2 percig, majd lassan hajlítsd be a térdeidet, és döntsd őket mindkét oldalra.

5. Feküdj hasra

Hogyan csináld:

Tegyél egy párnát a hasad alá, feküdj rá, ujjaidat a hátad mögött kulcsold össze. Végy mély lélegzetet, hajlítsd be a hátad és a lábujjaidat, a kezeiddel próbáld elérni a sarkad. Lassan feküdj vissza, és fújd ki a levegőt. 5-10-szer ismételd, csak ezután pihentesd a kezeidet.

4. Lábakat széles terpeszbe

Hogyan csináld:

Ülj le széles terpeszben, tégy egy párnát magad elé. Egyenesítsd ki a hátad, és lélegezz olyan mélyet, amekkorát csak tudsz. Lassan fújd ki a levegőt, nyújtsd előre a karjaidat, és feküdj a párnára. 10-szer ismételd, ezután kelj fel.

3. Talpakat össze

Hogyan csináld:

A hátad alá tégy egy párnát, és feküdj rá. A lábfejeidet érintsd össze, a térdeidet nyisd szét oldalra. Kezeid lazán és nyújtva legyenek a tested mellett, tenyerekkel felfelé. Lélegezz mélyen és egyenletesen. Maradj ebben a helyzetben 3 percig.

2. Feküdj és forogj

Hogyan csináld:

Feküdj a hátadra, térdeidet hajlítsd be és szorítsd össze. Lassan döntsd oldalra a lábaidat, majd fogd le őket a kezeddel. Maradj így 1 percig, majd válts oldalt. 2-szer ismételd mindkét oldalon.

1. Feküdj a hátadra

Hogyan csináld:

Tégy a hátad alá egy párnát, és kényelmesen feküdj rá. Kissé tárd szét a lábaidat, karjaidat helyezd magad mellé, tenyereid felfelé nézzenek. A gerinced és a fejed egyenes vonalat alkosson. Lélegezz 3-szor mélyen, egyenletesen, majd az orrodon keresztül fújd ki a levegőt. Végy 4 egyszerű lélegzetet. Ekkor el fogsz álmosodni, és hamarosan mély álomba zuhansz.


Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com