9 hiba az edzésben, ami nem engedi, hogy álomtested legyen

 

Amikor a szokásos edzés nem hozza meg a várva várt eredményt, érdemes átgondolni, vajon mit csinálsz rosszul. Az ördög általában a részletekben bújik meg, és a válasz sokszor ott van az orrod előtt.
Most összegyűjtöttük azokat a tipikus hibákat, amiket sokan elkövetnek – és nem csak a kezdők.

9. Hosszú kardió edzések

Sokan azt hiszik, a kardió jót tesz a szívnek. De valójában ezen a téren is ismerned kell a határaidat. Egy hosszú kardió edzés rossz hatással lehet a keringési rendszeredre. Természetesen, ez nem azt jelenti, hogy abba kell hagynod a kardiózást, csak ne vidd túlzásba.

 

8.
Alacsony kalóriatartalmú étrend

Az alacsony kalóriatartalmú diéták általában egészségesek, lassítják a szív öregedését, és megelőzik a szív- és érrendszeri betegségeket. Ugyanakkor kevés zsírt tartalmaznak, edzés közben pedig a szervezetnek szüksége van egészséges mennyiségű fehérjére, zsírra és szénhidrátra.

Hogy megadd a testednek a szükséges zsírokat, egészítsd ki az étrendet egészséges zsírokat tartalmazó lazaccal vagy avokádóval.

7. Elektrolites sportitalok

Az elektrolitet tartalmazó sportitalok több kárt okoznak, mint hasznot, főleg, ha edzés közben vagy edzés után fogyasztod őket. Ennek oka, hogy az ásványi anyagok mellett nagy mennyiségben tartalmaznak cukrot is. Ezért jobb, ha tartózkodsz az ilyen italoktól.

6. Nem iszol edzés közben

Sokan nem szeretnek edzés közben inni, de ez rossz szokás. A test a mozgás során folyamatosan folyadékot veszít, éppen ezért nem szabad terhelned még azzal is, hogy teljesen megvonod tőle a vizet. Ez árt az egészségednek.

5. Többet eszel

A rendszeres mozgás sem ok arra, hogy két edzés között túledd magad. Hogy megőrizd vagy csökkentsd a testsúlyodat, nem csak mozognod kell, de helyesen táplálkoznod is, úgy, hogy ne tedd ki magad üres kalóriáknak. Gondolj arra, hogy 500 kalóriát egy óra edzéssel tudsz csak elégetni.

4. Üres vagy teli hassal edzel

Mindkettő rossz ötlet. Bármelyiket is csinálod, nagy az esélye, hogy nem fogod tudni befejezni az edzést, mert kifáradsz vagy rosszul érzed magad. A legjobb, ha edzés előtt 2 órával eszel. Ez garantálja a sikert és az eredményes edzést.

3. Szauna vagy fürdés edzés után

Intenzív mozgás után ne menj azonnal szaunázni, és ne vegyél fürdőt se. Edzés alatt sok folyadékot veszítesz, a vérnyomásod emiatt megemelkedik. A szaunában így rosszul fogod magad érezni, akár el is ájulhatsz. Helyette inkább igyál vizet, és előbb zuhanyozz le.

2. Nem nyújtasz edzés után

Intenzív edzés után ne feledkezz meg a nyújtásról! Ezzel csökkentheted az esélyét a másnap jelentkező fájdalmas izomláznak. Nyújtás után sokkal jobban fogod érezni magad.

1. Mindennap edzel

A rendszeres mozgás és a megfelelő táplálkozás révén érheted el a tökéletes testet. De a rendszeres nem mindennaposat jelent. Ha túl gyakran edzel, folyamatosan fáradtnak fogod érezni magad. A testedben megemelkedik a kortizol hormon szintje, ami elhízást okoz. Hogy ezt elkerüld, két edzés között tarts szünetet – 1 napot -, aludj eleget és táplálkozz helyesen!


Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com