A 3 napos katonai diétával újra beleférhetsz a ruháidba: világszerte sokaknak bevált

 

A military diétával akár 5 kg-ot is fogyhatsz nagyon rövid idő alatt. Egy friss tanulmány szerint a fogyás az újévi fogadalmak közt a legelső helyen áll. Ha ez rád nézve is igaz, ki kell próbálnod ezt a diétát, amivel jégkrém és hot dog evés mellett adhatod le a felesleges kilókat!

Miért annyira népszerű?

Az egyik legvonzóbb tulajdonsága ennek a diétának, hogy csak 3 napig tart. Ehhez képest azt állítják, hogy 5 kg-ot is le lehet vele adni, de ezt az eredményt csak akkor érheted el, ha pontosan követed az étrend előírásait.

A másik nagy előnye a military diétának, hogy a szabályait könnyű betartani. Nem kell számolgatnod a kalóriákat, és nincs szükség arra sem, hogy drága étrendkiegészítőket vegyél. A diéta csupán olyan hozzávalókat kíván meg, amiket a legközelebbi élelmiszerboltban is be tudsz szerezni.

 

Hogy gyorsan válhatsz karcsúvá a diétával, annak titka az anyagcsere felpörgetésében rejlik. A kalóriabevitel rövid idő alatt történő csökkentésével pedig a zsírraktáraktól szabadulhatsz meg. De ez nem az a tipikus éhezős diéta. Igaz, hogy kevés kalóriát ír elő, mégis biztosítja azt az energiát, amire mindennap szükséged van. Egészséges zsírokat, szénhidrátokat és fehérjét tartalmaz.

1. nap

  • Reggeli: 1 bögre meleg ital (kávé vagy tea), 1 szelet pirítós (a legjobb a teljes kiőrlésű), 2 evőkanál mogyoróvaj, fél grapefruit.
  • Ebéd: 1 bögre meleg ital (kávé vagy tea), 1 szelet pirítós, fél bögre tonhal.
  • Vacsora: Kb. 85 g hús (párolva vagy forró vízben főzve), 1 bögre zöldbab, fél banán, 1 db kis alma. Ha szeretnéd, a vacsorát még megtoldhatod 1 bögre vaníliás jégkrémmel!

2. nap

  • Reggeli: 1 szelet pirítós, 1 keménytojás, fél banán.
  • Ebéd: 1 keménytojás, 5 db kréker keksz, 1 bögre túró.
  • Vacsora: 2 virsli, fél bögre sárgarépa, 1 bögre brokkoli, fél banán, amit leönthetsz fél bögre vaníliás jégkrémmel!

3. nap

  • Reggeli: 5 db kréker keksz cheddar sajttal, 1 kis alma.
  • Ebéd: 1 szelet pirítós, 1 tojás.
  • Vacsora: 1 bögre tonhal, és a kedvenc vacsorád: fél banán 1 bögre vaníliás joghurttal.

Hasznos tippek a diétához

Ha a legjobb eredményt szeretnéd elérni, 3 napig folytasd a diétát, majd a következő 4 napban kövesd a normál étrendedet. Ebben a 4 napban ne tömd tele magad, nehogy visszaszaladjanak a leadott kilók. A military diétát néhány héten keresztül folytathatod ilyen beosztással, míg el nem éred a kitűzött testsúlyt. Egész hónapban folytasd ezt az étrendet (3 nap military diéta-4 nap normál étrend ismétlése).

Minden napodat kezdd egy pohár vízzel, étkezések előtt pedig igyál meg 2 pohár vizet! A víz eltelít, csökkenti az étvágyat, így tovább fogod magad jóllakottnak érezni. A vízivásról a 4 napos normál étrended közben se feledkezz meg!


Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com