Ezek a legszuperebb és hatékony jóga gyakorlat a gyönyörű mellekért

 

Hisszük, hogy mindenki képes olyanná formálni a testét, amilyenné szeretné. Most összegyűjtöttük a leghatékonyabb jóga gyakorlatokat, melyekkel nem csak a mellek formáján javíthatsz és a tüdőd kapacitását növelheted, de erősebbnek és egészségesebbnek is érezheted magad tőlük.

Harcos póz

A vírabhadrászana, azaz a harcos póz erősít, emellett rugalmassá és aktívvá teszi a mellkast.

 
  • Tedd a lábaidat széles terpeszbe egymással párhuzamosan.
  • A bal lábfejedet fordítsd balra 90 fokban, a jobb lábadat pedig befelé. Fújd ki a levegőt, és hajlítsd be a bal térdedet.
  • A jobb lábad maradjon egyenes. Emeld meg a karjaidat a válladdal egy vonalban.
    A fejedet fordítsd balra, nézd a csuklódat.
  • 7-10-szer ismételd, majd ugyanezt végezd el a jobb oldalon is.

Háromszög állás

A trikonászana, vagyis a háromszög állás erősíti a mellizmokat, nyújtja a gerincet és javítja a vérkeringést.

  • Lábaid széles terpeszben. A bal lábadat 90 fokban, a jobbot 15 fokban fordítsd el.
  • A bal kezeddel fogd meg a bal bokádat (idővel képes leszel nyitott tenyérrel megérinteni a talajt is), a jobb karodat pedig nyújtsd felfelé, így mindkét karod egyenes.
    Tartsd egyenesen a térdeidet és a gerincedet is.
  • Fejedet fordítsd felfelé, nézd az ujjaidat. Ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalon is.

Kobra póz

A bhujangászana, azaz a kobra póz növeli a tüdő kapacitását, nyújtja a mellkas izmait, erősíti a hasizmokat és javítja a testtartást.

  • Feküdj a hasadra és végy mély lélegzetet. Lassan emeld meg a törzsedet, az alsótestedet tartsd a talajon. A lábaidon és a karjaidon egyensúlyozz.
  • Emeld fel a fejed, nézz felfelé.
  • Lassan fújd ki a levegőt, és térj vissza a kezdő pozícióba. Minden ismétlésnél próbáld magad tovább megtartani ebben a testhelyzetben.

Bölcső póz

A dhanurászana, vagyis a bölcső póz mindenkinek ajánlott, akinek gyakran fáj a háta. Ez a gyakorlat nyújtja a gerincet és gyönyörűen formálja a melleket.

  • Feküdj a hasadra, fújd ki a levegőt, hajlítsd be a térdeidet, és emeld a lábaidat a fejed mögé. Próbáld megfogni a bokáidat.
  • Lassan fújd ki a levegőt, húzd a lábaidat és karjaidat felfelé, amennyire csak tudod. A csípőd és a melled emelkedjen el a talajról, a hasadon egyensúlyozz.
  • Próbáld megtartani ezt a testhelyzetet 30 másodpercig.

Kerékállás

A csakrászana, azaz a kerékállás nyújtja a mellkasi izmokat, a gerincet, a nyakat, enyhíti a fáradtságot és csillapítja a fejfájást.

  • Feküdj a hátadra, a lábaidat vállszélességnél valamivel szélesebb terpeszbe tedd, majd húzd őket a feneked felé.
  • A kezeidet tenyérrel lefelé tedd a fejed mögé, az ujjaid a hátad felé nézzenek. Fújd ki a levegőt, emeld meg a mellkasodat és a csípődet, amennyire csak tudod.
  • Próbáld meg teljesen kiegyenesíteni a karjaidat. Tartsd meg ezt a testhelyzetet 30 másodpercig.

Fejenállás

A Salamba sirsászana jót tesz a gerincben és a mellkasban lévő szalagoknak és izmoknak. Javítja a légzést és a vérkeringést, de csak tapasztalt jógázóknak ajánlott.

  • Térdelj le, az alsókarodat tedd a talajra. Az ujjaidat kulcsold össze, majd tedd le a fejedet a matracra, hogy a fejed hátsó részét az összekulcsolt kezeid támasszák meg.
  • Hajlítsd be a térdeidet, fújd ki a levegőt, és lendítsd el a lábaidat a talajról.
  • Felfelé nyújtsd ki a lábaidat, és tartsd meg ezt a testhelyzetet fél-2 percig, ahogyan sikerül.

Teve póz

Az ustrászana nagyon hatékony gyakorlat a hátfájás ellen. Fokozhatod vele a tüdő kapacitását és erősítheted a mellkast.

  • Térdelj le, lábfejeid legyenek egymás mellett.
  • Lassan hajolj hátra, és kezeidet tedd a sarkaidra. Hajlítsd meg a hátadat, és feszítsd meg a törzsedet. Fejedet minél jobban közelítsd a talajhoz.
  • Próbálj így maradni 30 másodpercig, majd térj vissza a kiinduló testhelyzetbe.

Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com