Így formáld át 5 egyszerű gyakorlattal a tested 15 perc alatt, ha nincs időd, ezt válaszd

 

Napjainkban a fiatal nők nagyon hektikus életet élnek, amibe néha még az sem fér bele, hogy eljárjanak edzeni. Ezekkel a gyakorlatokkal azonban 15 perc alatt átformálhatod a testedet, hogy még csinosabb legyél.
A következő gyakorlatok mindegyikét nagyon könnyű otthon is elvégezni. Csak elég helyre és egy kényelmes ruhára van szükséged hozzá. Naponta elvégezheted őket, mindössze 15 perc alatt. Az eredményt pedig már egy hónap múlva a saját szemeddel fogod látni. A cikk végén pedig találsz egy ráadás-gyakorlatot, amit érdemes bemelegítésként elvégezned.

1. Plank

  • Feküdj hasra. A könyöködet 90 fokos szögben hajlítsd be. A törzs megfeszítésével emeld meg a tested, a lábfejedet a lábujjaid tartsák. Tartsd meg ezt a testhelyzetet 30 másodpercig az edzés első napján.
  • Mindennap további 5 másodperccel tovább tartsd meg magad a plank pózban, de a 2 percet ne lépd túl.
    A hátad legyen párhuzamos a talajjal, a hasizmaidat pedig feszítsd be.

2. Ellentétes kar-lábemelés

  • Ereszkedj négykézlábra. Emeld fel a bal kezedet, hogy párhuzamos legyen a talajjal. Nyújtsd ki a bal lábadat a talajjal párhuzamosan. Számolja 3-ig, majd válts kart és lábat.
  • 20 ismétlést végezz ebből a gyakorlatból mindkét oldalon. Mindennap végezz 5 ismétléssel többet, míg el nem éred az 50-et.
    Mikor kinyújtod a karod és a lábad, fújd ki a levegőt.

3. Fekvőtámasz

  • Vedd fel a plank pózt. A kezeidet helyezd a vállaid alá. Nyomd fel a tested úgy, hogy közben nem hajlítod be a térdeidet. Majd hajlítsd be a könyököd, és ereszkedj le, hogy a mellkasod elérje a talajt.
  • Kezdd 10 ismétléssel. Mindennap 2-5 ismétléssel végezz többet a képességeidnek megfelelően. A hátad és a térded végig maradjon egyenes.

4. Guggolás

  • Állj egyenesen, lábaid vállszéles terpeszben. Hajlítsd be a térdeidet, és guggolj le, miközben a karjaidat magad elé emeled behajítva. Állj fel újra, karjaidat engedd le.
  • 10 ismétléssel kezdd, majd mindennap végezz 5-tel többet, míg el nem éred az 50-et. A hátad legyen egyenes, vállaidat engedd le.

5. Csípőemelés

  • Feküdj a hátadra. Térdeidet hajlítsd be, lábfejeid a talajon. A karodat pihentesd a tested mellett, tenyereid lefelé nézzenek, nyomják a talajt. Emeld fel a hasad és a hátad a földről, fújd ki a levegőt, és feszítsd meg a farizmodat.
  • Tartsd meg ezt a pózt 5 másodpercig, majd lassan engedd magad vissza a kiinduló testhelyzetbe. 15 ismétléssel kezdj, majd mindennap végezz 5-tel többet, míg el nem éred az 50-et. Ha elsőre túl nehéz számodra a gyakorlat, a karjaidat tedd a testedtől távolabb.

BÓNUSZ! A csodálatos bemelegítő gyakorlat: ugrókötelezés

  • Ugrálni szinte mindenki tud. Még csak ki sem kell menned a házból, hogy elvégezhesd ezt a gyakorlatot. Végy egy kötelet, és ugrálj vele 5-10 percet, mielőtt nekikezdenél az edzésnek. Ezzel felmelegíted a tested, és elkerülheted a sérülést.

Tippek, hogyan érd el a célod

  • Edz rendszeresen! A legjobb, ha mindennap ugyanabban az időpontban kezdesz neki a gyakorlatoknak.
  • Viselj kényelmes ruhát. A megfelelő öltözék engedi a szabad mozgást, és nem túl szoros.
  • Ne felejts el edzés előtt bemelegíteni!
  • Mindegyik gyakorlatnál kövesd pontosan az utasításokat. Olvasd el őket, és alaposan nézd meg a képeket, mielőtt elkezdenéd csinálni.
  • Testalkatodnak és edzettségi szintednek megfelelően végezz egyre több ismétlést, de ne edzd túl magad.

  • A cipőd is legyen a lehető legkényelmesebb, és ne legyen csúszós.
  • Folytass egészséges táplálkozást. Egyél több zöldséget és kevesebb édességet.
  • Igyál elég vizet.
  • Mérd magad rendszeresen, hogy nyomon követhesd a változást.

Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com