Így teheted a fogyást hatékonyabbá, ha a 30-as éveidben jársz

 

A 30-as években nehéz egyensúlyozni a munka és a magánélet között. A sok feladat közepette gyakran nincs idő a rendszeres mozgásra, sem odafigyelni az étkezésre. Ha ez az állapot túl sokáig fennáll, könnyen felszaladnak a kilók, amik ilyen életkorban már a krónikus betegségek kockázatát is növelik.

Fogyni a 30-as éveidben nehezebb, mint huszonévesen, de könnyebb, mint a 40 felettieknek. Szervezés és tervezés kérdése az egész, na meg persze az odafigyelésé fontos tényezőkre, melyekről most többet is megtudhatsz!

 

Ismerd fel az akadályokat és szüntesd meg őket!

Nincs olyan, aki ne szembesülne bizonyos gátakkal a fogyókúra során.

Ha a 30-as éveidben jársz, akkor feltehetően ezeknek a gátaknak a jelentős része az időhiányhoz kapcsolódik. A folytonos időhiány felőrölheti minden elszántságodat, amivel sikeressé tehetnéd a fogyást. Hogy megnyerd a plusz kilók elleni háborút, tudnod kell, mivel állsz szemben. Szinte bármilyen akadály – még az időhiány is – leküzdhető! Mielőtt belevágnál a fogyókúrába, szánj 20 percet arra, hogy végiggondold a nehézségeidet! Ha az idő hiánya jelent gondot, kérj segítséget a házimunkához, a gyerekekhez, így el tudod készíteni az egészséges ételeket és a mozgás is bele fog férni a napodba.

Ismerd meg az izmok és az anyagcsere működését!

Ha egészséges anyagcserére szeretnél szert tenni, hogy a 30-as éveidben is fogyni tudj, az izmaid építésére kell főleg figyelmet fordítanod.

Ebben az életkorban különösen fontos az izomzat fejlesztése és erősítése a megfelelő anyagcsere érdekében. A nőknél a 30-as éveikben megindul az izomzat csökkenése, hacsak nem edzünk és nem gondoskodunk az izomzat fenntartásáról. Az izomveszteség pedig az anyagcsere gyengülésével jár. Ha nincs is időd edzőterembe járni, arra biztosan van, hogy a napodból kiszakíts fél-háromnegyed órát és otthon erősítő gyakorlatokat végezz. A rövid, de intenzív edzéssel fogod tudni elégetni a legtöbb kalóriát.

Ne kezdj bele értelmetlen diétákba!

A fiatalabb korosztályra és a 30-asokra is igaz, hogy könnyen átengedik magukat a csodás ígéreteknek. Ne tedd, mert a koplalással, a monodiétával, a drasztikus kalóriamegvonással csak összezavarod az anyagcserédet. Ha éhezteted magad, a fogyás csak még nehezebb lesz. Figyelj a kalóriabevitelre, a fehérjékre, iktasd ki a cukrokat és figyeld a szénhidrátokat is. Ez a kulcs ahhoz, hogy jóllakott és energiával teli legyél egész nap.

Tanuld meg kezelni a stresszt!

A 30-as éveidben az élet terhei bizony már nyomják a válladat. Talán ez a legstresszesebb korszak. A munkahelyi stressz, a magánélet nehézségei a szervezetre is hatással vannak, befolyásolják az anyagcserét. A stresszre a szervezet a zsírok elraktározásával válaszol. A kiegyensúlyozott élet minden szempontból megtérül és igaz ez a fogyásra is. Számtalan technika létezik a stressz kezelésére, kicsit mélyedj el ezekben, hogy megkönnyítsd a saját dolgodat!

Ebben az életkorban már súlya van a döntéseidnek. Amilyen életformát folytatsz, ahogyan táplálkozol, annak a jövődre nézve hosszútávú következményei lesznek. Ha eddig nem tetted, itt az idő áttérni az egészséges életmódra, ami a fogyás tekintetében is meg fogja hozni a vár eredményt!


Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com