Kerek feneket akarsz? Így tudod kivitelezni hetek alatt

 

A lapos hátsó nem túl szexi, sem a farmer, sem a bikini nem mutat jól rajta. Hogy a hátsód Kim Kardashianénál is mutatósabb legyen, nem lesz szükséged bérletet váltani az edzőterembe. Kezdd el a következő gyakorlatokat mielőbb, hogy elérd az áhított buborékfeneket!

9. Kitörés keresztben

  • Lépj egy nagyot hátra, és lépj egyet a támasztó lábad irányába, ahogyan a képen látod.
  • Mintha leülnél, hajlítsd be a támasztó lábadat. A térded ne menjen túl a másik lábfejednél.
  • Állj fel, és egyenesedj ki.
  • 15-ször ismételd, 2 sorozatot végezz mindkét lábaddal.

8.
Guggolás kettlebellel

Ha nincs gömbsúlyzód, használhatsz egy teli vizespalackot is.

 
  • Hajlítsd be a térdeidet, és csinálj egy fél guggolást.
  • A hátad legyen egyenesen, és hajolj előre a talaj felé. Érezd, hogy feszül a farizmod.
  • Állj fel.
  • 15-ször ismételd, 2 sorozatot végezz a gyakorlatból.

7. Felhúzás

Súlyzó helyett ennél a gyakorlatnál is használhatsz teli vizespalackot.

  • Kissé hajlítsd be a térdeidet.
  • Egyenes háttal dőlj előre. Érezd, hogy megfeszül a farizmod.
  • Állj fel.
  • 15-ször ismételd, 2 sorozatot végezz belőle.

6. Térdemelés

  • Emeld fel a bal lábadat, hogy a jobb farizmodban érezd a feszülést.
  • 25-ször ismételd, 2 sorozatot végezz mindkét lábbal.

5. Fellépés

  • Lépj fel a step padra a jobb, majd a bal lábaddal, egyikkel a másik után.
  • A jobb térded emeld magasra, érezd a feszülést a bal farizmodban.
  • 20-szor ismételd, 2 sorozatot végezz mindkét lábbal.

4. Plank lábemeléssel

  • Helyezkedj plank pozícióba.
  • Emeld fel a bal lábadat, tartsd meg magad így 2 másodpercig.
  • 15-ször ismételd, 2 sorozatot végezz mindkét lábaddal.

3. Kettős lábemelés (Hattyú)

  • Feküdj hasra. A hasad húzd be, lábaid egymás mellett.
  • Emeld fel a hasad a talajról.
  • Karjaidat nyújtsd ki magad mögött.
  • Mindkét lábadat emeld fel a talajról.
  • 30-szor ismételd, 2 sorozatot végezz mindkét lábbal.

2. Lábujj érintés

  • Háttal a talaj felé ereszkedj négykézlábra.
  • Emeld fel a jobb kezedet és a bal lábadat, érintsd meg a lábujjaidat.
  • 15-ször ismételd, 2 sorozatot végezz mindkét lábbal.

1. Híd lábemeléssel

  • Feküdj a hátadra, karjaidat nyújtsd ki magad mellett.
  • Hajlítsd be a térdeidet úgy, hogy a lábfejeid a térdeid alatt legyenek.
  • Emeld fel a jobb lábadat és a csípődet.
  • Ismételd 20-szor, és végezz 2 sorozatot mindkét lábbal.

BÓNUSZ 1.

Hogy még jobb eredményt érj el, naponta radírozd át a combodat és a fenekedet. Az ehhez tökéletes kávés-sós bőrradírt a következőképpen készítheted el:

  • Keverj össze 100 g őrölt kávét 100 g sóval, 1 evőkanál olívaolajjal vagy avokádóolajjal, és adj hozzá 2-3 csepp narancs illóolajat.
  • Tedd be a hűtőbe.
  • Edzés után vagy naponta használd.

BÓNUSZ 2.

Még néhány trükk a kerek fenék eléréséhez:

  • Használj mindennap hideg-meleg vizes váltózuhanyt.
  • Egyél több fehérjét és egészséges zsírt, pl. halat, avokádót.
  • Ne ülj keresztbe tett lábakkal.
  • Száraz kefével dörzsöld át a bőröd.
  • Igyál több vizet.
  • Aludj jól.

Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com