Profik titkai a sikeres fogyókúrához

 

Megpróbálkozhatsz százféle fogyókúrával, ha bizonyos lépéseket nem jól csinálsz, nem fogod elérni a céljaidat. A profi testedzők és a táplálkozási szakértők pontosan tudják, hol lehet elkövetni a legnagyobb hibákat a fogyókúrában.

Lehet, hogy eddig elhallgatták előled, de most minden titkukra fény derül!

1. Ne érkezz az edzésre a következő állapotokban: üres gyomorral, megfázásból/gyomorrontásból kifelé lábalva, kevés alvás után.
Csak pazarlod az idődet, ha így jelensz meg az edzésen, hiszen testednek nincs elég energiája és nincs kellően hidratálva ahhoz, hogy dolgozni tudjon.

 

2. Hogy felturbózd az anyagcserédet, válts intervallum edzésre! Egy nemrégiben készült tanulmányból kiderült, hogy azok a nők, akik 20 percen át intenzív tempóban kerékpároztak, háromszor több zsírt vesztettek, mint azok, akik lassú és egyenletes tempóban 40 percen át tekertek.

3. Amikor edzés közben elérsz arra a pontra, mikor úgy érzed, nem bírod tovább, képzeld el, hogy az edződ ott áll melletted és biztat! Tudományos bizonyíték van rá, hogy az ösztönzés nagyban javítja a teljesítményt.

4. Ha délután már feladni készülsz az addigi kitartásodat és valami rágcsálnivaló után nyúlnál, csillapítsd az éhségedet vízzel! A délután természetes módon bekövetkező energiacsökkenés oka a könnyű ebéd, az enyhe kiszáradás, a vashiány vagy a késő délelőtti kávézás is lehet. Mielőtt egy cukrászda vagy a hűtő felé vennéd az irányt, igyál egy pohár vizet, ami javítja a vérkeringést és eltelíti a gyomrot.

5. A fülfertőzés és az elhízás között kapcsolat áll fenn. Kutatók rájöttek, hogy azok, akik gyakran szenvedtek életük során fülfertőzésben, kétszeres eséllyel válnak elhízottakká 35 éves koruk felett. Ennek oka, hogy a fertőzés károsíthatja a középfülön áthaladó ízlelő ideget. A fülfertőzésben szenvedők jobban szerették az édeset és a zsíros ételeket, így könnyebben szedtek fel plusz súlyt.

6. Edzés közben jobban jársz, ha nem a gyakorlatra koncentrálsz. Persze, arra figyelj, hogy a mozdulatot helyesen hajtsd végre, de az eszed ne azon járjon, hogy hány sorozat van még vissza belőle. Bátran kalandozz el és találj egy számodra érdekes témát, amin elgondolkozhatsz. Észre sem fogod venni és máris az edzés végére értél.


Hozzászólások

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Egy tanulmány kimutatta: a félelmetes filmek segítenek a fogyásban

Ha kissé letört vagy, mert épp most szegted meg a diétádat egy csokival, csak kapcsold be a tévét! Egyetemi kutatók kiderítették, hogy kapcsolat van a kalóriaégetés és a horror filmek által kiváltott félelem hatására megugró szívritmus között. Most megtudhatod, miért olyan jó ötlet bekészíteni néhá

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

15 jóga ászana, amitől lapos hasad lesz

Itt az ideje, hogy elkezdj dolgozni a nyári bombaformádon! Sokan az edzőteremben próbálják ledolgozni a pocakjukat, de most olyan jóga pózokat mutatunk neked, melyektől nemcsak lapos lesz a hasad, de még örömödet is fogod lelni bennük! 15. Bhujangasana - Kobra póz Hogyan csináld: Feküdj a

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

10 könnyű gyakorlat, ami sokkal hatékonyabban formálja a fenekedet, mint a guggolás

Egy formás fenékkel semmi sem érhet fel. Sokan a végtelenségig végzik a guggolásokat, hogy elérjék ezt az eredményt. De ez nem mindenkinek megy könnyen. Számukra jó hír, hogy vannak olyan gyakorlatok, melyekkel fele ennyi erőfeszítéssel is lehet formálni a feneket. Most segítünk, hogy könnyebb dolg

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

10 gyakorlat, ami segít a makacs hasi zsír elégetésében kevesebb mint 1 hónap alatt

A szakértők szerint férfiaknál a 102 cm feletti, míg nőknél a 88 cm feletti derékbőség már a hasi elhízás jele. A zsigeri zsír hatással lehet az inzulin termelődésre, de idővel még a stresszhormonok mennyiségét is növelheti, ezért nagyon fontos edzéssel karbantartani a hasadat. Most megismerheted a

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

8 egyszerű gyakorlat, amitől a tested fiatalabbnak fogja érezni magát

Az emberek többsége fél az öregedéstől. Az öregedési folyamatnak sok tünete van, pl. a fáradtság, de ez ellen tehetsz a nyújtással, ami jót tesz a rugalmasságodnak, a testtartásodnak, az alvásod minőségének, a vérkeringésednek, és csökkenti a stresszt is. Most olyan egyszerű gyakorlatokat ismerhets

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

8 gyakorlat a hátfájás enyhítésére, ami csak 10 percet vesz igénybe

A dolgozó emberek nagyjából felét sújtja a hátfájás. Megijedni nem kell, a legtöbb esetben ez a fájdalom nem szervi eredetű, hanem mechanikus. Ez azt jelenti, hogy nem komoly betegség áll a hátterében, hanem olyan probléma, amit néhány egyszerű gyakorlattal orvosolni lehet. Következzenek a leghaték

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Gyakorlatok, amik segítenek a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A hason lévő hurkák nem szépek, de ez a legkevesebb! Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre. Sokan élünk nagyvárosokban, ahol nincs különösebben vonzó lehetőség a sz

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Egy egyszerű gyakorlat, amivel 3 hét alatt megszabadulhatsz a lógó hastól

Ha szeretnéd feszesebbé tenni a hasadat, de teljes edzésekre nem jut időd, a megoldást számodra ez a japán módszer jelentheti. A gyors és mégis hatékony gyakorlatot egy japán fogyás-specialista dolgozta ki, segítségével pedig állítólag néhány hét alatt a lógóból lapos és feszes hasat varázsolhatsz m

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

9 gyakorlat, amit jobb elkerülnöd, ha nőiesen formás testről álmodsz

A karcsú és fitt test iránti vágy számtalan mítoszt hívott életre a diétákról és az edzésről. Napjainkban a személyi edzők a fiziológiával és az anatómiával kapcsolatos ismereteikkel próbálnak különbséget tenni a nők és a férfiak számára ideális mozgásformák között. Azok a gyakorlatok, melyektől a f

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

21 napos plank edzésterv, ami tökéletes a hasi zsír legyőzéséhez

Ha plank pózban szilárdan tartod a testedet, erősítheted az alsó- és felsőtested izmait is. A plank kitűnő hasizom gyakorlat, de formálja a lábat, a feneket, a karokat, a csípőt, javítja az egyensúlyt és a testtartást is. Ha még sosem próbáltad, fontos, hogy a plankot rövid szakaszokkal kezd, és hos

http://ujhazak.com