A titkos űrprogramokban használt életkor regresszióról megerősítették, hogy tudományosan megvalósítható

A genetikai kutatásban közelmúltban elért áttöréseknek köszönhetően annak a három informátornak az állítása, akik azt mondják, hogy életkor regressziós folyamaton mentek keresztül a titkos űrprogramban, sokkal meggyőzőbbé vált. Corey Goode, Randy Cramer és Michael Relfe informátorok mindannyian azt mondják, hogy az életkor regressziónak köszönhetően 20 évvel fiatalabbá váltak a titkos űrprogramban eltöltött szolgálatuk végén.
A genetikusok a közelmúltban azonosították azokat a géneket, amelyek irányítják az öregedési folyamatot, és lenyűgöző kísérletekkel bizonyították, melyek eredményeit szakmailag lektorált tudományos folyóiratokban tették közzé, hogy ugyan változó sikerrel, de képesek voltak visszafordítani az öregedés folyamatát.
A kísérletek eredményei hihetővé teszik, hogy a három informátor valóban átesett egy életkor regressziós folyamaton szigorúan titkos gyógyászati technológiák segítségével a titkos űrprogram keretében, ahogy állították.
A nyilvánosságra hozott életkor visszafordító tanulmányok vezető genetikus tudósa Dr. David Sinclair, aki egy interjúban magyarázta el a genetikai kísérletek eredményeit, melyeket először egereken végeztek el:
Kapcsolódó cikk: Megtalálták a "fiatalság elixírjét"?
- Egy új kísérleti gyógyszer visszafordítja az öregedést

"Már felfedeztük azokat a szabályozó géneket, amelyek irányítják, hogy a test hogyan harcoljon az öregedés ellen, és ha ezeket a géneket megfelelő módon kapcsoljuk be, annak nagyon erős hatásai lehetnek, akár az öregedést is visszafordítja - eddig legalábbis egerek esetében. Egy úgynevezett NMN molekulát etettünk velük, ami teljesen megfordította az öregedést mindössze egy héttel a kezelést követően az izmokban, és most keressük annak a módját, hogyan tudjuk visszafordítani az öregedést minden szempontból, ha lehetséges."
Elmondta, hogyan lehet emberek esetében is biztonságossá tenni ezt a folyamatot:
"Valójában eljutottunk az egerektől a korai emberi vizsgálatokig. Szerte a világon voltak már klinikai vizsgálatok, és azt reméljük, hogy a következő néhány évben meg fogjuk tudni, hogy valóban működik-e emberek esetében. Az eredmények azt mutatják, hogy azok a molekulák, melyek meghosszabbították az egerek élettartamát, embereknél is biztonságosak." (1)
Sinclair professzor hozzátette az interjúban, hogy a nikotinamid mononukleotid (NMN) molekulán alapuló gyógyszerek sikeresen kifejleszthetők "az emberi sejtek fiatalságának helyreállítására."
Sinclair véleménye szerint az NMN alapú emberi használatra kifejlesztett biztonságos gyógyszerek végül lenyűgöző következményekkel járnak.
Lehetséges, hogy a professzor a legendás élet elixír kifejlesztésének közepén jár, ami hamar a világ 100 legbefolyásosabb embere közé emelte a Time Magazine szerint. (2)

Fontos kiemelni, hogy Sinclair úttörő genetikai kutatásai nyílt forráskódúak, és nem titkosítottak. Ez azt jelenti, hogy nagyon valószínű, ha szinte nem bizonyos, hogy a titkos kutatások az életkor visszafordítás/regresszió területén technológiailag sokkal fejlettebbek, mint amit Sinclair és munkatársai megvalósítottak.
A William Tompkins-al készített számos magáninterjúban, aki egykor az amerikai haditengerészet hírszerzője volt, később pedig vezető repülőgépgyártó vállalkozóknál dolgozott több mint négy évtizeden keresztül elárulta, hogy a TRW vállalat titkos tanulmányában dolgozott, mely életkor regressziós gyógyszereket fejlesztett 1967-től 1971-ig.
Tompkins elmondta, hogy először akkor találkozott az életkor regresszió technológiák fejlesztésével, amikor az amerikai haditengerészet kémeinek eligazításain vett részt 1942-től 1945-ig a San Diego-i haditengerészeti légibázison. Ezek a kémek tárták fel az életkor regressziós kutatások létezését, melyeket titokban folytattak a náci Németországban.
Abban az időben Tompkins feladata az volt, hogy amerikai vállalatoknak és agytrösztöknek osszon el eligazító csomagokat, melyek rendelkeztek szakértelemmel azokon az adott területeken, melyeken a nácik dolgoztak az áttörést jelentő technológiák fejlesztésében. Tompkins elmondta, hogy a Massachusettsi Technológiai Intézet (MIT) is azon tudományos kutatóközpontok között volt, ahová tájékoztató csomagokat szállított. Ezért lehetséges, hogy az MIT tudósai valóban ismerték a nácik életkor regressziós vizsgálatait már 1942 óta!
Sinclair az áttörést az életkor regressziós kutatásokban akkor érte el, amikor posztdoktori munkatárs volt az MIT-nél Dr. Leonard Guarante irányítása alatt. Vajon ez csak véletlen egybeesés, vagy Sinclairt esetleg segítették vagy ösztönözték az MIT-nél, hogy kutatást végezzen a genetikai manipulációban rejlő lehetőségekkel kapcsolatban az életkor visszafordításával összefüggésben? (3)
Nemrégiben Tompkins privát körülmények között nyilvánosságra hozta, hogy a titkos "életkor regressziós" gyógyszereket már kifejlesztették. Azt mondja, hogy ezeket a gyógyszereket már használják egy ideje a "20 és vissza" eljárások során a titkos űrprogramokban. Ez összhangban van azzal az életkor regressziós folyamattal, amit Goode, Cramer és Relfe írt le, miközben a gyógyszeres kezelés két hetes időtartama alatt fizikailag mozdulatlanná tették őket.